Ezzel az érdekes ötlettel 2011 nyarán állt elő a BMW azzal a céllal, hogy az éppen megjelenő Mini Cabriót promózza.
Lényegében egy felfújható játék, ami inkább a felnőtteket célozta meg; a gyerekeknek kicsit nagy, igaz, ők többen is elférnek benne 🙂
A felfújható eszközt az eredeti autó alapján mintázták, és a klasszikusan Mini-s, kerekded formákat is egészen ügyesen sikerült lemodellezni, de még így is egy kicsit az eredeti Mini egyfajta karikatúrájának tűnik.
Amúgy ezek a felfújható játékok hatalmas népszerűségnek örvendtek a nagyobb tengerpartokon (medencékhez kicsit nagyok voltak), mindenki el akarta vinni őket egy „körre”, vagy csak fotózkodtak velük, tehát a marketing tökéletesen elérte a célját; mindenki tudott a modellről. Sőt, miután lecsengett a nyári szezon, ezek a figyelemfelkeltő kis kocsik tökéletes szolgálatot tettek egyéb más felhasználási formákban, például kiállításokon, autószalonokban dekorációként, vagy a gyereksarokba téve mini légvárként funkcionálva.
Egyes kereskedők az eladó Minik tetejére rakták, egyfajta léggömbként, ezzel is felhívva a figyelmet az autókra.
Ez egy kifejezetten okos és ötletes reklámfogás volt, ami azon túl, hogy sikeresen vitte az új Mini hírét, rengeteg embert is szórakoztatott egyszerre. Sajnos Magyarországig már nem jutottak el ezek a jópofa légvár szerű képződmények, pedig biztosra veszem, hogy itthon is hatalmas sikert arattak volna.

Vélemény, hozzászólás?